Asiakaspalvelu

Seuraa löytöäsi!

Syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoite, jota käytit oston yhteydessä – näytämme sinulle, missä pakettisi tällä hetkellä on.

Tilausnumerosi löytyy tilausvahvistusviestistä, jonka lähetimme sinulle tilauksen tekemisen jälkeen. Etkö löydä tilausvahvistusta? Tarkista roskapostikansio – viesti on saattanut päätyä sinne.

Usein kysyttyä (UKK)

Seurantatiedot ilmestyvät yleensä 24 tunnin kuluessa siitä, kun pakettisi on lähetetty. Oletko juuri tehnyt tilauksen? Silloin voi kestää hetki ennen kuin seuranta näkyy.

Pienemmät lähetykset toimitetaan kirjelähetyksinä suoraan postilaatikkoosi. Niillä ei ole seurantatunnusta, mikä tarkoittaa, että niitä ei voi seurata kuljetuksen aikana. Seurannassa lukee siksi "Vahvistettu" ilman lisäpäivityksiä – vaikka paketti on jo matkalla sinulle.

Koska Fyndiq kokoaa tuotteita useilta toimittajilta, tuotteet voidaan lähettää eri paketeissa ja eri toimitusajoilla, jolloin seuranta ei aina näy samanaikaisesti. Seurattava paketti, jota ei ole vielä lähetetty, ei näy seurantalinkissä. Se aktivoituu vasta, kun toimittaja on lähettänyt paketin.

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.