En löydä seurantanumeroani
Kaikkia Fyndiq-paketteja ei lähetetä seurattavina. Muutaman päivän kuluessa ostoksestasi saat sähköpostiisi ilmoituksen, että pakettisi on lähetetty. Jos pakettisi lähetetään jäljitettävänä, saat silloin linkin seurantanumerolla. Toimitusaika näkyy sekä tilausvahvistuksessa että toimitussähköpostissa.
En löydä tilausvahvistustani
Tilausvahvistus lähetetään välittömästi oston jälkeen tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Etkö löydä sitä postilaatikostasi? Lähetä meille sähköpostia alla olevan lomakkeen kautta!
Minulla on maksuun liittyvä kysymys
Kaikki maksumme menevät Svean kautta, ja valitset maksutavan suoraan kassalla oston yhteydessä. Jos sinulla on kysyttäväämaksustasi, voit ottaa yhteyttä Sveaan tästä.
Tahdon perua tai muuttaa tilaustani
Tilausta ei ole mahdollista perua tai muuttaa koska se lähetetään suoraan Fyndiqista tuotteesi myyneeseen myymälään. Sinulla on kuitenkin aina 30 päivän katumisoikeus, heti kun olet vastaanottanut tuotteesi, ota meihin uudestaan yhteyttä.
Minulla on kysymys joka liittyy sivustolla olevaan tuotteeseen
Lähetä kysymyksesi meille alla olevan lomakkeen kautta. Liitä mukaan joko tuotteen numero tai linkki tuotteen sivuille, niin autamme sinua!