Asiakaspalvelu

Meidän Tyytyväinen asiakas-lupauksemme

Tahdomme aina että sinä asiakkaana olet tyytyväinen kokemukseesi ja ostokseesi Fyndiqillä. Teemme jatkuvasti työtä sen eteen että asiakaskokemuksesi on paras mahdollinen ja annamme sinulle asiakkaana lupauksen, tyytyväinen asiakas-lupauksen meiltä Fyndiqiltä:

Tyytyväinen ostokseesi

  • Olemme aina tavoitettavissa auttaaksemme sinua ja vastaamme 24 tunnin sisällä

  • Tarjoamme 30 päivän avoimen oston jos kadut ostostasi

  • Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada uusi tuote tai rahasi takaisin jos tuotteesi on viallinen

Turvallinen ja joustava maksu

  • Tarjoamme nopeaa ja kätevää maksua MobilePaylla

  • Tarjoamme vaihtoehtoa odottaa maksamista kunnes olet vastaanottanut tilauksesi

  • Tarjoamme vaihtoehdon maksaa osissa

Löydöt joihin voit luottaa

  • Olemme läpinäkyviä ja selkeitä hintojemme suhteen

  • Vaadimme että tuotteet täyttävät voimassaolevat standardit ja turvallisuusmääräykset

  • Annamme ainoastaan asiakkaiden jotka ovat ostaneet tuotteen jättää arvostelun tuotteesta

Ympäristökompensaatio ja hiilijalanjälkemme vähentäminen

  • Ympäristökompensoimme 110% ympäristöjalanjäljestämme

Suuri ja viehättävä valikoima löytöjä

  • Valitsemme toimittajamme tarkasti

  • Arvoimme jatkuvasti toimittajiemme laadun sekä toimitusten tarkkuuden

  • Valitsemme ja parannamme valikoimaamme kysynnän ja laadun mukaan

Uskomme, että vastuumme sinua kohtaan asiakkaana ulottuu aina siihen asti, kunnes olet vastaanottanut tuotteesi, ja jos joku toimittajistamme on petollinen tai menee konkurssiin, sinä asiakkaana et ole tästä vastuussa.

Jos emme pidä lupaustamme, ota yhteyttä meihin Asiakaspalvelumme kautta!

Saat meihin helpoiten yhteyttä Asiakaspalveluportaalimme kautta, mutta voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen support@fyndiq.fi