Asiakaspalvelu

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

"Onko Fyndiqilla fyysistä kauppaa?"

Nykyään Fyndiq on saatavilla vain verkossa. Olemme verkkomarkkinapaikka ja teemme yhteistyötä satojen toimittajien kanssa, jotka myyvät tuotteitaan verkkosivuillamme.

"Onko Fyndiqillä omaa varastoa?"

Ei, Fyndiqilla ei ole omaa varastoa. Kaikki lähetetään suoraan toimittajalta kotiisi.

Meillä on toimittajia Ruotsissa, EU:ssa ja Kiinassa

"Mitä tapahtuu, jos toimittaja menee konkurssiin?"

Jos toimittaja, joka lähettää sinulle tuotteesi, lopettaa toimintansa, hyvitämme sinulle tuotteen.

"Mitä maksuvaihtoehtoja Fyndiqillä on?"

Fyndiqissä on useita eri maksuvaihtoehtoja, joista valita:

  • Mobilepay

  • Korttimaksu

  • Suora maksu Trustlyn kautta

  • Lasku

  • Osamaksu

Teemme yhteistyötä maksukumppanimme Svean kanssa. Täältä löydät lisätietoja ja vastauksia maksutavoistamme.

"Mitkä ovat Fyndiqin toimituskulut?"

Toimituskulut tilauksillemme on aina 4,90 euroa. Montako tuotetta ostat!

"Miksi minun pitäisi ostaa Fyndiqistä?"

Me Fyndiqillä pyrimme varmistamaan, että saat parhaan ja turvallisimman ostokokemuksen. Voit aina luottaa Fyndiqiin ja siihen, että olemme täällä sinua varten, jos jokin menee pieleen. Lue lisää tyytyväinen asiakas-lupauksestamme

"Mistä löydän tilausvahvistukseni?"

Tilausvahvistus lähetetään välittömästi oston jälkeen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.