Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Mistä löydän tilausvahvistukseni?

Tilausvahvistus lähetetään heti oston yhteydessä siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit oston yhteydessä.

Miten kadun tilaustani?

Oletko saanut tuotteen, johon et ole täysin tyytyväinen? Klikkaa tästä aloittaaksesi uuden *tapauksen* jonka kautta saat apua palautuksen kanssa. Jos olet tilannut useampia tuotteita, voivat ne tulla eri myyjiltä ja tämän takia tuotteet täytyy palauttaa eri osoitteisiin. Kun tilaus on tehty, sitä ei voi katua ennen kuin tuotteet ovat vastaanotetut.

Miten voin seurata lähetystäni?

Jos pakettisi lähetetään seurannalla, voi yritys lähettää sinulle seurantakoodin joko tekstiviestillä tai sähköpostitse. Toimitusaika vaihtelee 1-16 päivän välillä riippuen siitä, minkä tuotteen olet tilannut. Tilauksesi voi tulla joko postilaatikkoosi tai lähimmälle toimipisteelle. Toimitusajan löydät sivulta löytyvistä tuotteen tiedoista ja tilausvahvistuksesta.

Olen saanut väärän tuotteen

Klikkaa tästä aloittaaksesi reklamaation niin autamme sinua eteenpäin.

Minulla on maksuun liittyvä kysymys

Kaikki maksumme menevät Svean kautta. Voit valita maksutavan kassalla. Jos sinulla on kysymyksiä maksuusi liittyen voit ottaa yhteyttä Sveaan täältä.

Miten saan asiakaspalveluun yhteyttä?

Löydät meidät täältä.

Onko Fyndiqillä alennuskuponkeja?

Löydät lisätietoa alennuskupongeista täältä.

Pohjoismaiden suurin edullinen markkinapaikka

Tee kuten miljoonat asiakkaat ja tee edullisia ostoksia täällä.

Tee edullisia ostoksia, joita tarjoaa myyjämme. Tavarasi lähetetään sinulle suoraan ja saat sen muutamassa päivässä.

  • Aina alhainen toimitusmaksu
  • Paikallinen asiakaspalvelu

Copyright © 2010-2021 Fyndiq AB

Fyndiq AB, Yrityksen tunnus: 556792-1712