Asiakaspalvelu

Tervetuloa asiakaspalveluun


Usein kysytyt kysymykset

En löydä seurantanumeroani

Kaikkia Fyndiq-paketteja ei lähetetä seurattavina. Muutaman päivän kuluessa ostoksestasi saat sähköpostiisi ilmoituksen, että pakettisi on lähetetty. Jos pakettisi lähetetään jäljitettävänä, saat silloin linkin seurantanumerolla. Toimitusaika näkyy sekä tilausvahvistuksessa että toimitussähköpostissa.

En löydä tilausvahvistustani

Tilausvahvistus lähetetään välittömästi oston jälkeen tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Etkö löydä sitä postilaatikostasi? Lähetä meille sähköpostia alla olevan lomakkeen kautta!

Minulla on maksuun liittyvä kysymys

Kaikki maksumme menevät Svean kautta, ja valitset maksutavan suoraan kassalla oston yhteydessä. Jos sinulla on kysyttäväämaksustasi, voit ottaa yhteyttä Sveaan tästä.

Tahdon perua tai muuttaa tilaustani

Tilausta ei ole mahdollista perua tai muuttaa koska se lähetetään suoraan Fyndiqista tuotteesi myyneeseen myymälään. Sinulla on kuitenkin aina 30 päivän katumisoikeus, heti kun olet vastaanottanut tuotteesi, ota meihin uudestaan yhteyttä.

Minulla on kysymys joka liittyy sivustolla olevaan tuotteeseen

Lähetä kysymyksesi meille alla olevan lomakkeen kautta. Liitä mukaan joko tuotteen numero tai linkki tuotteen sivuille, niin autamme sinua!


Onko sinulla kysymyksiä jotka eivät liity tilaukseen? Laita meille sähköpostia!

Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksestasi (ensimmäiset 8 merkkiä)