Asiakaspalvelu
Katolinen metalliseos muoti rannekoru Ristiäisten suosion uskonnollinen rukoushelmet rannekoru ristikkäishelmirannekoru ehtoollinen G

Katolinen metalliseos muoti rannekoru Ristiäisten suosion uskonnollinen rukoushelmet rannekoru ristikkäishelmirannekoru ehtoollinen G

8,00 €

8,00 €

Varastossa

Ma, 21 loka - pe, 25 loka


Turvallinen maksu

Meidän Tyytyväinen asiakas-lupauksemme

30 päivän palautusoikeus


Tuotteen kuvaus

Ominaisuudet:
uusi ja laadukas
Korkealaatuinen materiaali: Valmistettu metallimateriaalista, ja CAN käyttää sitä joka päivä, ja se sopii useimpiin tilanteisiin, kuten kirkkoon, seremoniaan, juhliin ja niin edelleen.
Käytännöllinen: Jos haluat ilmaista syvää rakkauttasi jollekin, Holy for Cross -rannekoru on täydellinen valinta sinulle. Jeesuksen todistuksessa kukaan ei CAN valehdella toisille.
Yksityiskohdat: Ainutlaatuinen poikkisuuntainen muotoilu tarkoittaa, että erotut muista, kun käytät tätä ristirannekorua, CAN CAN auttaa sinua tarttumaan kaikkien silmiin joukosta.
Cross Bracelet: Yksinkertainen muotoilu, klassinen ja koskaan vanhentunut, sopii täydellisesti asuusi. Risti on ikivanha universal symboli, Jumala siunaa sinua, kun käytät sitä.
Merkittävä lahja: Se on myös hyvä amuletti onnen säilyttämiseen, joten CAN antaa sen jollekin erityisinä päivinä, kuten jouluna, kiitospäivänä tai ystävänpäivänä.
Tekniset tiedot:
Materiaali: Muovi + metalli ristille
Väri: Kuten kuvasta näkyy
Pakkauksen paino: noin 9 g
Helmien koko: noin 8 mm/0,31 tuumaa
ristikkokoko: noin 2,2 x 1,2 cm / 0,86 x 0,47 tuumaa
(Lisää kokotietoja, katso kuva.)
Huomautus:
Salli 1-3 mm virhe manuaalisen mittauksen vuoksi. pls varmista, ettet välitä ennen tarjouksen tekemistä.
Eri näyttöjen välisistä eroista johtuen kuva ei välttämättä vastaa kohteen todellista väriä. Kiitos!
Pakkaus sisältää:
1 kpl x Cross Rannekorulle

Artikkelin numero

8ae6ab4a-a941-43cf-95a4-39dc1e8fb51d

Fyndiqillä ei ole omaa varastoa, vaan on liittynyt yksittäisiin myymälöihin, jotka varastoivat tuotteita Ruotsissa, Euroopan unionissa (EU) ja Euroopan talousalueella (ETA).

Tilauksesi lähetetään jokaisen myymälän omasta varastosta 24 tunnin kuluessa (pyhättöminä arkipäivinä maanantaista perjantaihin) siitä hetkestä, kun Fyndiq on vahvistanut ostoksesi tilausvahvistuksella.

Tuotteet toimitetaan sinulle 1-16 työpäivän kuluessa tuotteesta riippuen joko suoraan postilaatikkoosi tai lähimmälle noutopisteelle. Jos tilasit tuotteita eri kaupoista, ne lähetetään erillisissä pakkauksissa.
Näet arvioidun toimituspäivän aina tuotemainoksessa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut
Toimituskulut Riippumatta siitä mitä tai kuinka monta tuotetta tilaat Fyndiqiltä, maksat vain kiinteän toimitusmaksun joka on 4.90 euroa. Ostamisen jälkeen ei koskaan aiheudu ylimääräisiä toimituskuluja.

Toimitusrajoitukset
Fyndiq tarjoaa toimituksia koko Suomeen paitsi Ahvenanmaalle (postinumerot jotka alkavat numerolla 22). Jos teet tilauksen Ahvenanmaalle, se tullaan perumaan ja tulemme tekemään maksun palautuksen.

Katolinen metalliseos muoti rannekoru Ristiäisten suosion uskonnollinen rukoushelmet rannekoru ristikkäishelmirannekoru ehtoollinen G

8,00 €

8,00 €

Varastossa

Ma, 21 loka - pe, 25 loka


Turvallinen maksu

Meidän Tyytyväinen asiakas-lupauksemme

30 päivän palautusoikeus