Asiakaspalvelu

Maksu

Fyndiqissä on useita eri maksutapoja, joista valita. Teemme yhteistyötä Svea Bank AB:n kanssa maksupalveluntarjoajanamme. Valitsemastasi maksutavasta riippuen teet Svean kanssa erillisen maksusopimuksen ostoksesi yhteydessä. Riippuen siitä, minkä maksutavan valitset, myös lisäkuluja voi syntyä.

Alla on tietoa kaikista Fyndiqin tarjoamista maksutavoista.

Suoramaksu Trustlyn kautta:

Suoramaksu tarkoittaa, että maksusi siirretään pankkitililtäsi. Svean maksuehdot löydät täältä.

Hinta: Ei lisäkuluja

Korttimaksu:

Korttimaksu tarkoittaa, että maksat pankkikortillasi. Korttimaksaminen onnistuu Mastercardilla tai Visalla. Svean maksuehdot löydät täältä.

Hinta: Ei lisäkuluja

Korttimaksuissa käytämme 3D-Securea turvallisuuden lisäämiseksi. 3D-Secure on VISA:n ja Mastercardin kehittämä maailmanlaajuinen tietoturvastandardi Internet-maksuille.

Maksu laskulla:

Maksaminen laskulla tarkoittaa, että maksun on oltava Sveassa 14 päivän kuluessa laskun päivämäärästä. Jotta voit tehdä ostoksia laskua vastaan, sinun on syötettävä sosiaaliturvatunnuksesi. Laskua vastaan ​​asioinnin edellytyksenä on muun muassa, että olet Suomen väestörekisterissä, olet yli 18-vuotias ja sinulla ei ole maksuhäiriömerkintöjä. Svean maksuehdot löydät täältä.

Hinta: Maksun myöhästymisestä peritään lakisääteinen muistutusmaksu. Viivästyskorko on 2 % kuukaudessa. Mikäli maksua ei suoriteta, lasku luovutetaan perintään.

Osamaksu:

Osamaksu tarkoittaa, että jaat kulut ennalta määrätylle ajanjaksolle. Svean maksuehdot löydät täältä.

Hinta: Korot, perustamiskulut ja kuukausittainen hallintomaksu lisätään. Eräpäivän jälkeen suoritetusta maksusta peritään lakisääteinen muistutusmaksu alkaen 60 kruunua, viivästysmaksu f.n. 145 kruunua ja tilinylitysmaksu alkaen 85 kruunua. Katso tämänhetkinen hinta Svean maksuehdoista, jotka löydät täältä. Osamaksun erityisehdot löydät täältä.

Maksuvaihtoehdot, joista voit valita, sekä sovellettavat ehdot ja mahdolliset kustannukset ilmoitetaan aina oston yhteydessä ja verkkosivustollamme. Maksuvaihtoehdoissa saattaa esiintyä rajoituksia.

Kysymyksiä maksusta

"Milloin luotto-/maksukorttiani veloitetaan?"

Summa varataan/veloitetaan kortiltasi, kun olet tehnyt ostoksen.

"Milloin minun pitää maksaa lasku?"

Laskullasi on aina 14 päivää luottoa sen lähettämisestä. Voit myös maksaa laskun erissä.

"Saako ostoksesta kuitin?"

Kyllä, sähköpostilla lähettämämme tilausvahvistus toimii sekä kuittina että takuutodistuksena.

"Kysymyksiä maksustasi?"

Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit ottaa yhteyttä Sveaan puhelimitse numeroon +358 (0)9 4241 7040