Meidän Tyytyväinen asiakas-lupauksemme
Tahdomme aina että sinä asiakkaana olet tyytyväinen kokemukseesi ja ostokseesi Fyndiqillä. Teemme jatkuvasti työtä sen eteen että asiakaskokemuksesi on paras mahdollinen ja annamme sinulle asiakkaana lupauksen, tyytyväinen asiakas-lupauksen meiltä Fyndiqiltä:
Tyytyväinen ostokseesi
Olemme aina tavoitettavissa auttaaksemme sinua ja vastaamme 24 tunnin sisällä
Tarjoamme 30 päivän avoimen oston jos kadut ostostasi
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada uusi tuote tai rahasi takaisin jos tuotteesi on viallinen
Turvallinen ja joustava maksu
Tarjoamme nopeaa ja kätevää maksua MobilePaylla
Tarjoamme vaihtoehtoa odottaa maksamista kunnes olet vastaanottanut tilauksesi
Tarjoamme vaihtoehdon maksaa osissa
Löydöt joihin voit luottaa
Olemme läpinäkyviä ja selkeitä hintojemme suhteen
Vaadimme että tuotteet täyttävät voimassaolevat standardit ja turvallisuusmääräykset
Annamme ainoastaan asiakkaiden jotka ovat ostaneet tuotteen jättää arvostelun tuotteesta
Ympäristökompensaatio ja hiilijalanjälkemme vähentäminen
Ympäristökompensoimme 110% ympäristöjalanjäljestämme
Suuri ja viehättävä valikoima löytöjä
Valitsemme toimittajamme tarkasti
Arvoimme jatkuvasti toimittajiemme laadun sekä toimitusten tarkkuuden
Valitsemme ja parannamme valikoimaamme kysynnän ja laadun mukaan
Uskomme, että vastuumme sinua kohtaan asiakkaana ulottuu aina siihen asti, kunnes olet vastaanottanut tuotteesi, ja jos joku toimittajistamme on petollinen tai menee konkurssiin, sinä asiakkaana et ole tästä vastuussa.
Jos emme pidä lupaustamme, ota yhteyttä meihin Asiakaspalvelumme kautta!
Saat meihin helpoiten yhteyttä Asiakaspalveluportaalimme kautta, mutta voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen support@fyndiq.fi